Case Study

Hotel Björnson Jasná

Klient
Björnsonka
Nástroje
Google ADS
Služby
PPC, Web, Socialne siete
Obdobie
2018-súčasnosť
Predstavenie klienta

Hotel Björnson a jeho ikonické Tree Houses patria k najznámejším hotelom v Nízkych Tatrách. Pôvodná historická budova prešla kompletnou rekonštrukciou, ktorá spojila autentickú atmosféru horskej chaty s moderným komfortom. Björnsonka dnes ponúka jedinečný zážitok uprostred prírody, v pokojnej časti pulzujúcej Jasnej. S celkovou kapacitou 256 lôžok, novovybudovaným wellness a jedinečnou atmosférou si získala tisícky pravidelných návštevníkov.

Výsledky, ktoré hovoria za nás

Počas našej spolupráce sa z Björnsonky stal jeden z najviditeľnejších a najobľúbenejších hotelov v regióne. Výsledky hovoria jasne:

+120 %
návštevnosť webovej stránky sa od začiatku spolupráce viac než zdvojnásobila
+184 %
počet online a offline dopytov sa viac než strojnásobil
+405 %
nárast kliknutí na Google Ads reklamy
+200 %
nárast počtu sledovateľov na Instagrame od roku 2020
+130 %
rast online rezervácií pochádzajúcich z organickej návštevnosti
50 %
v roku 2024 Google Ads reklama ovplyvnila polovicu všetkých nezáväzných rezervácií na webe
Východisková situácia

Naša spolupráca s hotelom Björnson sa začala už v roku 2018. Prvým krokom bolo prevzatie marketingovej komunikácie – najmä správa sociálnych sietí Facebook a Instagram, a spustenie reklamných kampaní cez Google Ads.

Jadro spolupráce však tvorila tvorba novej webovej stránky. Naším cieľom bolo vytvoriť online prezentáciu, ktorá bude pre potenciálnych hostí nielen vizuálne atraktívna, ale zároveň zvýši mieru konverzie – teda premení návštevníkov webu na reálnych hostí.

Ciele našej práce

Spolupráca bola od začiatku zameraná na dosiahnutie konkrétnych cieľov, ktoré mali hotelu priniesť nielen vyššie tržby, ale aj väčšiu nezávislosť a stabilitu:

  • Zvýšiť obsadenosť hotela a Tree Houses počas celej sezóny, nielen v tradične silných termínoch.
  • Zvýšiť povedomie o ponuke pre firmy – najmä o možnostiach teambuildingov a firemných eventov v jedinečnom prostredí Jasnej.
  • Zjednodušiť proces rezervácie na webe tak, aby bol intuitívny, rýchly a čo najmenej frikčný pre koncového používateľa.
  • Znížiť závislosť od OTA (Online Travel Agencies) a posilniť priamy predaj cez vlastné kanály.
Marketingová stratégia a realizácia

Na naplnenie cieľov sme navrhli komplexnú marketingovú stratégiu, ktorá prepájala výkonnostný marketing, branding aj technologické riešenia. Medzi kľúčové kroky patrili:

  • Nastavenie stratégie a štruktúry kampaní v Google Ads – optimalizované pre rôzne fázy nákupného rozhodovania, od awareness až po remarketing a last-minute ponuky.
  • Kompletný redizajn webovej stránky – zameraný na vyššiu mieru konverzií, prehľadnejšiu prezentáciu ponuky a responzívne zobrazenie na všetkých zariadeniach.
  • Expanzia komunikácie na štyri zahraničné trhy – Česko, Poľsko, Maďarsko a Rumunsko, s lokalizovaným obsahom a kampaňami.
  • Vytvorenie vizuálnej identity značky – vrátane maskota Los Björnson a hlavného sloganu Vstúpte von, ktorý vystihuje filozofiu pobytu v prírode.
  • Implementácia online rezervačného formulára Profitroom – čo zjednodušilo proces rezervácie a umožnilo hosťom rezervovať priamo cez web s väčšou dôverou.

Nástroje, ktoré sme použili na dosiahnutie cieľov a výsledný úspech

Čas na vzlet
Chcete aj vy “Vstúpiť von” z tieňa konkurencie a dať vášmu marketingu správny smer?
Ozvite sa nám, radi vám pomôžeme.
Naplánovať stretnutie

Čas na vzlet
Chcete aj vy “Vstúpiť von” z tieňa konkurencie a dať vášmu marketingu správny smer?
Ozvite sa nám, radi vám pomôžeme.
Naplánovať stretnutie

Povedali o nás

Robíme prácu, o ktorej sa skvelo hovorí

“S firmou Visitero sme veľmi spokojní od začiatku spolupráce. Na požiadavky a zmeny reagujú rýchlo a hneď, komunikácia či telefonická alebo mailová je na jednotku. Vždy sú veľmi milí a ústretoví a všetko, čo je potrebné splnia do bodky.”

Mgr. Jana Urbanová
Spolumajiteľka Bystrina resort

Marketing našej spoločnosti patril medzi naše najslabšie stránky. Teší, ma že môžem povedať,  že so začiatkom spolupráce s Visitero je toto minulosťou. Na našej vzájomnej spolupráci oceňujem individuálny prístup, promptnosť pri riešení požiadaviek a prispôsobenie sa naším potrebám.

Ing. Peter Vendžúr
Obchodný riaditeľ divízie zabezpečenia TSS Group, a.s.

V agentúre Visitero sme našli absolútne spoľahlivého „člena nášho tímu“ Najvyššia možná profesionalita, promptnosť, orientácia. Cielené nastavenia nám zabezpečili rýchlejšie etablovanie nášho nového zariadenia na trhu a pomáhajú nám dostávať sa na popredné miesta.

Radoslav Chovančík
Riaditeľ hotela Björnson