Ako získať až trojnásobne viac dopytov cez váš web

Autor
Evka
Social Media Specialist

Zdieľať

Máte web a rozmýšľate, ako môže pracovať za vás? Dá sa skutočne získať potenciálnych zákazníkov priamo na webe? Jasné, že dá! A stačí k tomu len pár vylepšení, ktoré zvýšia jeho hodnotu, vďaka čomu získate až niekoľkonásobne viac zákazníkov. My sme sa zamerali na 6 odporúčaní, ktoré považujeme za najdôležitejšie.

Čo vás čaká v tomto článku?

Kontaktné údaje umiestnite viditeľne na vrch stránky

Pre návštevníka vášho webu by mali byť vaše kontaktné údaje viditeľné. Ideálne je, ak ich umiestnite na hlavnej domovskej stránke do záhlavia. Postačí, keď uvediete rýchle kontakty, ktorými sú telefónne číslo alebo e-mail. Nezabudnite však ani na podstránku o vašej firme. Túto sekciu rozšírte aj o ostatné informácie ako názov spoločnosti, adresu prevádzky či predajne, otváracie hodiny s mapou a tiež fakturačnú adresu.

Výzva na akciu „Vyžiadať ponuku“ by mala byť stále dostupná

Každý dobrý web by mal obsahovať jasnú a stručnú výzvu na akciu. Tento prvok dáva návštevníkovi jasne najavo, čo má ďalej robiť. Ak by bol váš web bez výzvy na akciu, potenciálny zákazník by pravdepodobne nevedel, čo má robiť ďalej a z webu by jednoducho odišiel. Medzi najčastejšie CTA prvky patria:

  • Vyžiadajte si cenovú ponuku
  • Kalkulácia cenovej ponuky zadarmo
  • Vyžiadať ponuku
  • Odoberať
  • Zavolajte nám nezáväzne

Nevyhnutnosťou je aj kontaktný formulár na konci stránky

Formulár na konci stránky vám umožňuje komunikovať prostredníctvom webu, získať informácie o potenciálnych zákazníkoch, resp. o ich záujmoch a tiež vám umožňuje poskytovať rôzne služby, napr. poradenstvo alebo vytvárať nezáväznú cenovú ponuku. Webový formulár by mal obsahovať len základné informácie (meno, e-mail, telefónne číslo a možnosť výberu napr. „S čím vám môžeme pomôcť?“). Tento formulár umiestnite na koniec stránky, ako aj na kontaktnú podstránku.

Funkcionality webu prispôsobené mobilom

Viac ako 50 % návštev vášho webu pochádza z mobilných zariadení, a preto je dôležité myslieť na týchto používateľov. To, že web by mal byť mobilne responzívny snáď nemusíme už ani spomínať, no je vhodné, ak mobilu prispôsobíte aj ostatné prvky. Ide najmä o kliknutia na e-mail a telefónne číslo. Používateľ by mal byť schopný na ne kliknúť a okamžite vykonať akciu – možnosť ihneď telefonovať alebo poslať mail.

Dôležitosť live chatu na webe

Mať na webe chat prináša hneď niekoľko výhod. Z pohľadu potenciálneho zákazníka vám práve táto forma kontaktu pridáva na dôveryhodnosti a znižuje anonymitu. Chat je tiež znakom, že sa ako firma snažíte klientovi vyjsť maximálne v ústrety. Avšak, myslíte na to, že je nevyhnutné sa o live chat náležite starať – vyškoľte ľudí, odpovedajte na otázky a buďte pravidelne online v časoch, kedy si to potencionálni klienti žiadajú. Správne nastavený live chat vám dokáže zvýšiť mieru konverzií až o 20 %.

Správne nastavené reklamné kampane pre Google a sociálne siete

Máte nastavené reklamné kampane na sociálnych sieťach? A ste si istý, že sú nastavené správne? Vytvoriť z kampaní efektívny nástroj, ktorý dlhodobo prináša konverzie a zarába, môže byť náročný oriešok. Kampane je potrebné neustále optimalizovať, ale tiež sledovať novinky a zmeny, ako v Google, tak aj na sociálnych sieťach. Ak vaše reklamy zanedbávate, veľmi rýchlo sa môže stať, že výkonné kampane sa premenia na žrúta peňazí. Samozrejme môže sa stať, že na pravidelnú optimalizáciu nemáte čas. V tom prípade by ste mali zvážiť možnosť prenechania reklamných kampaní niekomu, kto na ne bude mať čas. Rovnako tak, aj na ostatné naše odporúčania, ktoré vám získajú viac dopytov cez váš web. Ak sme vás inšpirovali, no odporúčania neviete aplikovať, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme naštartovať váš biznis.

Zdroje
Čas na vzlet
Vzneste sa nad konkurenciu
My vás dostaneme do výšin!
Mám záujem

Povedali o nás

Robíme prácu, o ktorej sa skvelo hovorí

“S firmou Visitero sme veľmi spokojní od začiatku spolupráce. Na požiadavky a zmeny reagujú rýchlo a hneď, komunikácia či telefonická alebo mailová je na jednotku. Vždy sú veľmi milí a ústretoví a všetko, čo je potrebné splnia do bodky.”

Mgr. Jana Urbanová
Spolumajiteľka Bystrina resort

Marketing našej spoločnosti patril medzi naše najslabšie stránky. Teší, ma že môžem povedať,  že so začiatkom spolupráce s Visitero je toto minulosťou. Na našej vzájomnej spolupráci oceňujem individuálny prístup, promptnosť pri riešení požiadaviek a prispôsobenie sa naším potrebám.

Ing. Peter Vendžúr
Obchodný riaditeľ divízie zabezpečenia TSS Group, a.s.

V agentúre Visitero sme našli absolútne spoľahlivého „člena nášho tímu“ Najvyššia možná profesionalita, promptnosť, orientácia. Cielené nastavenia nám zabezpečili rýchlejšie etablovanie nášho nového zariadenia na trhu a pomáhajú nám dostávať sa na popredné miesta.

Radoslav Chovančík
Riaditeľ hotela Björnson