Hor sa optimalizovať! 4 účinné SEO tipy

Online Marketing
Online Marketing

SEO, SEO, SEO… ak sa aspoň trochu hýbete vo svete online marketingu, tieto tri navonok nevinne vyzerajúce písmená, sa vám do vášho zorného poľa dostávajú pomerne často. Vy sa však nenecháte rozhodiť, naopak, cítite sa fundovane, lebo viete, že nejde o len tak hocijakú náhodnú písmenkovú skratku. Viete, že ide o optimalizáciu pre vyhľadávače, ktorá je pre budúcnosť vášho biznisu existenčne dôležitá.

Poďme, ale pekne po poriadku. V poslednom SEO článku sme si vysvetlili, čo je optimalizácia pre vyhľadávače, prečo je pre váš podnik dôležitá a tiež, že každý výsledok vami vyhľadávaného dopytu je záverom poctivej práce Google robotov. Ak chcete, aby bol váš web v online svete dostatočne viditeľný, musíte si ustrážiť to, čo vyhľadávačom lichotí najviac a zabezpečiť, aby to váš web obsahoval v plnej miere.

Povedzme si, ale na rovinu – ak ide o SEO optimalizáciu, vždy je lepšie požiadať o pomoc odborníkov, ktorí optimalizáciu vášho webu pojmú komplexne a už majú aké také skúsenosti. Pre tých, ktorí by predsa chceli optimalizovať na vlastnú päsť, sa budeme snažiť vysvetliť aspoň týchto pár základných tipov. Na teraz budú určite stačiť 4, nechceme sa predsa hneď na začiatku unaviť.

  1. Využívajte #keywords, teda kľúčové slová. To znamená slová a frázy využívané na vašom webe, ktoré ho ľuďom umožňujú nájsť pomocou vyhľadávacích nástrojov. Web, ktorý dobre využíva svoje kľúčové slová „hovorí rovnakým jazykom“ ako jeho potenciálni klienti, ktorí vás cez rovnaké slová vyhľadávajú. To znie celkom významne však? Aj je. Kľúčové slová sú absolútny foothold dobre optimalizovaného webu. V nachádzaní tých správnych a silných kľúčových slov vám môže pomôcť napríklad Ubersuggest. Ide o parádny bezplatný nástroj, pomocou ktorého môžete nájsť vhodné kľúčové slová pre váš web.

 

  1. Mobile-friendly web je to, čo chcete. To znamená, že sa vaše webové stránky kamošia s mobilnými zariadeniami, resp. aspoň s nimi dobre vychádzajú. Potrebujete mať responzívny web, ktorý sa na mobile či tablete zobrazí bez rozbombardovaného náhľadu či iných zbytočných problémov. Tento bod posilňuje aj posledný prieskum Statisty, ktorý hovorí, že polovica vyhľadávaných dopytov je uskutočnená cez mobilné zariadenie. Čo je teda dosť.

 

  1. Postarajte sa o to, aby váš web šľapal dostatočne rýchlo. Dostatočne rýchlo znamená načítať sa do max 5 sekúnd. Áno, váš web má na zobrazenie sa v celej svojej paráde iba 5 sekúnd. Viac vaši potencionálni zákazníci nie sú ochotní na váš vzácny web čakať. Zistiť ako na tom je váš web po tejto stránke môžete pomocou Google Page Speed, ktorý váš web ochotne zanalyzuje a poradí ako ho optimalizovať tak, aby láskavo zrýchlil.

 

  1. Bezpečnosť na prvom mieste. Ak vám ale HTTPS nič nehovorí, pravdepodobne prvú vetu neaplikujete všade. Minimálne nie na svojom webe. Nie, tá výhovorka, ktorá vás práve napadla a snažíte sa ňou obhájiť prečo ešte nemáte web zabezpečený, nie je adekvátna. A nie, ani tá druhá, ktorá prišla hneď po nej. Je to proste dôležité. Okrem iného preto, že Google už od júla minulého roka zabezpečené weby zvýhodňuje, čo znamená lepšiu pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania.

Takže tak to je. Veríme, že sme vám túto komplexnú problematiku znovu o kúsok viac priblížili a že sa už teraz tešíte na nový SEO článok, v ktorom vám predstavíme ďalšie tipy. Tak, hor sa optimalizovať! Chcete si u pána Google predsa šplhnúť.

Máte záujem o SEO služby? Neváhajte nás kontaktovať.

Autorom blogu je

Určite nevynechaj ani tieto novinky

Napíšte nám

Rád vám poradím

Filip Znamenak

Project Manager

Centrála Žilina

Visitero, s.r.o.
Na bráne 8665/4 (budova Crystal Palace)
010 01 Žilina

Pobočka Prievidza

Bojnická cesta 24
971 01 Prievidza

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Naše certifikáty

Copyright © Visitero.sk