Najčastejšie chyby v online marketingu hotela

Autor
Evka
Social Media Specialist

Zdieľať

Vyskúšali ste už všetko, no prilákať nových hostí do vášho hotela je stále nemožné? V hotelovom segmente existuje veľká konkurencia, pretože každý hotelier bojuje o pozornosť a rezervácie cestujúcich. Efektívny digitálny marketing váš hotel posunie na prvú priečku. Ako? Tak, že sa vyhnete najčastejším chybám v online marketingu hotela.

Vaše sociálne siete sú nudné, príp. neexistujú

Ako sú na tom vaše sociálne siete? Existujú vôbec? Mnoho hotelov robí tú chybu, že na komunikáciu na sociálnych sieťach zanevrie. Buď ju nerobí vôbec, alebo úplne nekvalitne.  Cesta vášho potenciálneho zákazníka začína už na webe a pokračuje na ďalšie online platformy. Ak sociálne siete nenájde, ste pre neho nedôveryhodný a pobyt si nerezervuje. Upútajte záujem cestovateľov – zverejňujte kvalitný obsah a fotky. Niekoľko tipov, ako komunikovať na sociálnych sieťach nájdete aj v našom staršom článku.

Odpovedajte na recenzie – aj na tie negatívne

Keď už je potenciálny zákazník v procese rozhodovania, ktoré ubytovanie si vyberie, často pozornosť presúva na recenzie. Nie je dôležitá len samotná recenzia, ale aj vaše odpovede. Niekedy sa stane, že klient spokojný nie je, s tým už nič nenarobíte, ak však viete poskytnúť rozumnú odpoveď, jasné informácie a prípadne vďačnosť aj za negatívum, ľudia vám chybu odpustia. Veď na základe tejto informácie môžete chybu napraviť. Profesionálne odpovede cestujúcim poskytnú prehľad o tom, čo môžu očakávať od vášho hotela.

Nesprávna komunikácia

Ak máte vybudovanú cieľovú skupinu hostí, hodnoty a ciele, o to ľahšie sa vám bude s nimi komunikovať. Synchrónia komunikácie naprieč všetkými kanálmi je dôležitá pre váš brand. Máme na mysli aj správy či maily, ktoré vám potenciálni zákazníci píšu. Odporúčame vám dôkladne venovať pozornosť každej správe. Generické odpovede sú niekedy horšie, ako nedostať žiadnu reakciu.

Autenticita je kľúčová

Autenticita predstavuje klišé tejto doby. My pri ňom však ostaneme, pretože v hotelovom segmente je nesmierne dôležité byť úprimný a pravdivý. Falošné alebo zavadzajúce informácie vynechajte. Zabudnite preto aj na generické fotobanky. Potenciálnym zákazníkom ukážte kreatívny a pútavý obsah, ideálne ak využijete fotky vášho hotela. A to platí od fotiek na webe, až po fotky v reklamných kampaniach.

Ako predísť najčastejším chybám?

Každý niekedy pochybí, no ak viete, že marketing vášho hotela je na tom biedne, napravte všetky vyššie spomenuté chyby. Neviete ako začať? Obráťte sa na nás – na profesionálov z Visitera. Počas 6 rokov sme pomohli viac ako 30 hotelovým partnerom. Buďte ďalšími vy.

Dohodnite si nezáväznú konzultáciu a my si s vami prejdeme všetky možnosti komunikácie a naštartujeme marketing vášho hotela.

Zdroje
Čas na vzlet
Vzneste sa nad konkurenciu
My vás dostaneme do výšin!
Mám záujem

Povedali o nás

Robíme prácu, o ktorej sa skvelo hovorí

“S firmou Visitero sme veľmi spokojní od začiatku spolupráce. Na požiadavky a zmeny reagujú rýchlo a hneď, komunikácia či telefonická alebo mailová je na jednotku. Vždy sú veľmi milí a ústretoví a všetko, čo je potrebné splnia do bodky.”

Mgr. Jana Urbanová
Spolumajiteľka Bystrina resort

Marketing našej spoločnosti patril medzi naše najslabšie stránky. Teší, ma že môžem povedať,  že so začiatkom spolupráce s Visitero je toto minulosťou. Na našej vzájomnej spolupráci oceňujem individuálny prístup, promptnosť pri riešení požiadaviek a prispôsobenie sa naším potrebám.

Ing. Peter Vendžúr
Obchodný riaditeľ divízie zabezpečenia TSS Group, a.s.

V agentúre Visitero sme našli absolútne spoľahlivého „člena nášho tímu“ Najvyššia možná profesionalita, promptnosť, orientácia. Cielené nastavenia nám zabezpečili rýchlejšie etablovanie nášho nového zariadenia na trhu a pomáhajú nám dostávať sa na popredné miesta.

Radoslav Chovančík
Riaditeľ hotela Björnson