5 dôvodov, prečo vaše podnikanie potrebuje blog

Online Marketing
Online Marketing

Blog v súčasnosti patrí medzi hlavné nástroje obsahového marketingu, no jeho založenie býva u mnohých firiem častokrát na poslednom mieste. Ak trpíte nedostatkom zákazníkov či objednávok a hľadáte nové cesty, ako svojou ponukou osloviť nových ľudí, prečítajte si 5 dôvodov prečo sa založenie vlastného blogu jednoznačne oplatí.

 

  1. Nakopne organickú návštevnosť

Blog dokáže byť skvelým pomocníkom pri posilnení vašej SEO stratégie. Čím viac článkov napíšete, tým viac relevantného obsahu pre vyhľadávače budete mať. Blog umožní optimalizovať vaše stránky pre rôzne kľúčové slová a long tailové frázy, ktoré používatelia vyhľadávajú. Ak bude obsah kvalitný, jedinečný a získa si srdcia mnohých čitateľov, vaše skóre vo vyhľadávači bude rásť a budete sa umiestňovať na vyšších pozíciách. Samozrejme to nepríde zo dňa na deň. Bude vás čakať kopa práce a vytúžený úspech získa len niekoľko článkov, ale verte tomu, že to bude stáť za to.

 

  1. Pomáha budovať databázu e-mailových kontaktov

Možností ako zbierať e-mailové adresy vašich súčasných alebo budúcich zákazníkov je hneď niekoľko. Presvedčiť ich, aby sa prihlásili na odber noviniek však nie je také jednoduché. Tu dokáže pomôcť váš blog. Ak sa im bude váš obsah zdať pútavý, hodnotný a relevantný, je vysoko pravdepodobné, že to isté budú očakávať aj od vašich newsletterov. Radi sa tak pridajú do vašej databázy kontaktov a spokojnosť bude na oboch stranách.

 

  1. Zvíťazíte nad Ad Blockom

Ad Block spríjemňuje chvíle na internete mnohým užívateľom a oslobodzuje ich od množstva reklamy, ktorá číha v každom digitálnom kúte. Otázkou je, ako potom dostať k užívateľom vaše marketingové posolstvo? Jednoducho. Stačí im dať to, čo chcú. Snažte sa v blogu odpovedať na problémy, ktoré trápia vašu cieľovú skupinu. Tak budete priťahovať ich pozornosť a zvyšovať povedomie o svojej značke bez nátlaku a atraktívne.

 

  1. Získate ďalší obsah na sociálne siete 

Blog je zlatou baňou pre vaše sociálne médiá. Nielenže môžete prostredníctvom príspevkov odkazovať priamo váš web, ale z jedného článku môžete vytvoriť množstvo ďalšieho obsahu v podobe citátov, obrázkov alebo infografiky. Na sociálnych sieťach tak viete ľahko recyklovať už vytvorený obsah, ktorý vyplní medzery vo vašom publikačnom pláne.

 

  1. Zvyšuje kredibilitu

V neposlednom rade blog pomáha budovať dôveryhodnosť vašej značky tým, že sa so svojimi zákazníkmi podelíte o vedomosti a zaujímavosti z oblasti vášho podnikania. Vďaka tomu vás budú považovať za experta vo svojom odbore a keď budú potrebovať poradiť alebo vyriešiť problém, obrátia sa práve na vás.

 

Ako môžete vidieť, firemný blog vám dokáže pomôcť hneď v niekoľkých oblastiach. Ak ste doteraz nad ním neuvažovali, veríme, že sme vás aspoň trochu inšpirovali. Začať môžete kedykoľvek a ako sa hovorí, lepšie neskoro ako nikdy. Na začiatku vás to bude stáť veľa úsilia, ale všetko je to len o tréningu. Ak sa na to predsa len necítite, môžete váš blog zveriť do rúk odborníkov, ktorí vás zbavia všetkých starostí.

Autorom blogu je

Určite nevynechaj ani tieto novinky

Napíšte nám

Rád vám poradím

Filip Znamenak

Project Manager

Centrála Žilina

Visitero, s.r.o.
Na bráne 8665/4 (budova Crystal Palace)
010 01 Žilina

Pobočka Prievidza

Bojnická cesta 24
971 01 Prievidza

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Naše certifikáty

Copyright © Visitero.sk