6 znakov signalizujúcich, že váš web je zastaraný

Autor
Katka
Social Media Specialist

Zdieľať

Kto nie je online akoby neexistoval. Toto tvrdenie platí v postpandemickej dobe ešte viac než kedykoľvek predtým. Atraktívna, funkčná a moderná stránka je dnes ekvivalentom nablýskaného showroomu či predajne.

Pre potencionálneho zákazníka je webová stránka častokrát prvý kontakt s vašou firmou. Čo by si o nej pomyslel na základe súčasného stavu? Ak je zastaralá, pomalá, dokonca nefunkčná, môže zákazníka odradiť od nákupu a dokonca vyvolať pocit, že vaša firma je nedôveryhodná.

V tomto článku vám bližšie predstavíme:

Čo patrí medzi varovné signály, že vaša webová stránka potrebuje aktualizáciu?

Vaša webová stránka nevyzerá dobre na každej obrazovke

Je váš web responzívny? Zobrazuje sa správne na každej obrazovke vrátane mobilu a tabletu? Žijeme vo svete, kde ľudia trávia priemerne štyri hodiny denne na svojich telefónoch. Preto by ste mali mať svoju webovú stránku prispôsobenú aj takýmto zariadeniam.

Od toho, kedy ste aktualizovali vašu stránku, už ubehli 3 roky a viac

Pokiaľ si už nepamätáte kedy naposledy bola vaša stránka optimalizovaná, je pravdepodobne najvyšší čas to napraviť. Je obsah, ktorý máte na svojom webe aktuálny a relevantný?

Trvá jej večnosť kým sa načíta

Priemerne 53% používateľov mobilných telefónov okamžite odíde z webovej stránky pokiaľ sa načítava príliš dlho. Ak máte pocit, že tento problém máte aj vy, mali by ste ho čo najskôr odstrániť. Existuje niekoľko riešení ktoré môžete podniknúť, aby ste potencionálneho zákazníka neodradili hneď v prvých sekundách.

Analytika neveští nič dobré

Vaša stránka má príliš vysokú mieru okamžitých odchodov, priemerná dĺžka návštevy je nízka a stránka dosahuje málo konverzií. V takomto prípade je jednoznačne potrebné vykonať viaceré zmeny.

Návšteva vašej webovej stránky je pre zákazníka utrpením

Pokiaľ vaša stránka pôsobí mätúco, je komplikovaná či dokonca nepríjemná na pohľad, tak by ste určite mali zvážiť redizajn celého webu. Tejto téme sme sa venovali v samostatnom článku na blogu.

Otázky, ktoré by ste si mali pri zvažovaní redizajnu položiť:

  • Cez koľko stránok sa musí zákazník preklikať, aby sa dostal k tomu, čo hľadá?
  • Je menu webovej stránky prehľadné?
  • Sú texty umiestnené na vašej webovej stránke ľahko čitateľné a prehľadné?
  • Je štruktúra vašej stránky prehľadná?

Webová stránka nie je v súlade s filozofiou vašej značky

Váš brand je originálny, máte pekné logo a premyslenú myšlienku vášho podnikania. Ako však vyzerá váš web? Zodpovedá vízii značky a predáva potencionálnym zákazníkom myšlienku, ktorú im potrebujete odovzdať? Webová stránka je ultimátny ambasádor značky. Mala by odrážať hodnoty vašej firmy. Pokiaľ sa budete reprezentovať starou, neaktuálnou alebo nefunkčnou stránkou, tak na vašich potencionálnych zákazníkov nebudete robiť pozitívny dojem.

Zistili ste, že by aj vaša web stránka potrebovala aktualizovať, no neviete ako na to, prípadne nemáte čas? Nechajte to na nás. Naši špecialisti vám pomôžu optimalizovať vašu webovú stránku aby ste sa pri porovnávaní s konkurenciou za ňu nemuseli hanbiť.

Zdroje
Čas na vzlet
Vzneste sa nad konkurenciu
My vás dostaneme do výšin!
Mám záujem

Povedali o nás

Robíme prácu, o ktorej sa skvelo hovorí

“S firmou Visitero sme veľmi spokojní od začiatku spolupráce. Na požiadavky a zmeny reagujú rýchlo a hneď, komunikácia či telefonická alebo mailová je na jednotku. Vždy sú veľmi milí a ústretoví a všetko, čo je potrebné splnia do bodky.”

Mgr. Jana Urbanová
Spolumajiteľka Bystrina resort

Marketing našej spoločnosti patril medzi naše najslabšie stránky. Teší, ma že môžem povedať,  že so začiatkom spolupráce s Visitero je toto minulosťou. Na našej vzájomnej spolupráci oceňujem individuálny prístup, promptnosť pri riešení požiadaviek a prispôsobenie sa naším potrebám.

Ing. Peter Vendžúr
Obchodný riaditeľ divízie zabezpečenia TSS Group, a.s.

V agentúre Visitero sme našli absolútne spoľahlivého „člena nášho tímu“ Najvyššia možná profesionalita, promptnosť, orientácia. Cielené nastavenia nám zabezpečili rýchlejšie etablovanie nášho nového zariadenia na trhu a pomáhajú nám dostávať sa na popredné miesta.

Radoslav Chovančík
Riaditeľ hotela Björnson