Cesta hosťa začína objavovaním vášho hotela pomocou sociálnych sietí, organického vyhľadávania alebo reklám. Viditeľnosť na týchto miestach je teraz ešte dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. Prvoradým cieľom je dostať vašich potenciálnych zákazníkov na váš web, ktorý im poskytne potrebné informácie a umožní aj priamu rezerváciu.
Webová stránka je online priestorom, kde sú sústredené všetky informácie o vás, vašom hoteli, službách, ponukách a poskytuje zákazníkovi možnosť priamej rezervácie. Ako dosiahnuť aby web zaujal zákazníkov vo všetkých fázach, teda počas fázy hľadania, zvažovania pobytu alebo konečnej rezervácie?
Sprostredkujte zážitok už na webovej stránky
Váš web je jadrom akejkoľvek dobrej online marketingovej stratégie. Na ňom sa môžu ľudia dozvedieť viac o vašom individuálnom prístupe, kvalitných službách, chutnom jedle v reštaurácii či oddychu vo wellness. Bez ohľadu na to, ktorá z aktivít hotelového marketingu nasmerovala potenciálneho zákazníka na vaše web stránky, cieľom webu je, aby sa rozhodol stráviť svoj vytúžený pobyt práve u vás. Stavte na prehľadný web, plný potrebných a užitočných informácií. Nikoho neoslovia nekvalitné fotky, odfláknuté texty, či zdĺhavý rezervačný proces, ktorý zákazník ukončí ešte pred odoslaním rezervácie. Preto zverte váš web do rúk profesionálov, ktorí zabezpečia, že sa návšteva vášho webu stane pre zákazníka zážitkom. Z webovej stránky musí zákazník vnímať autenticitu, ako by bol u vás v hoteli, cítiť jeho atmosféru, ktorá ho priláka.
Rezervácia tu a teraz
Ako inak získať zákazníkov ak nie možnosťou rezervácie priamo na vašej stránke. Kvalitný online rezervačný systém má pre klientov veľkú hodnotu, platí to však len ak dokáže ukázať voľné termíny a umožní rezervovať aj pobytové balíčky. Jednoduchým a účinným riešením môže byť tiež prepracovaný dopytový formulár, na základe ktorého budete kontaktovať zákazníkov vy. K funkčnému systému tak pridáte aj osobný prístup.
Prilákajte si zákazníkov
Okrem skvelého prvého dojmu, ktorý by mal zákazník získať pri návšteve vášho webu sú zaujímavé aj ďalšie informácie. Pochváľte sa vašimi výhodami, jedinečnými službami, lokalitou s množstvom zaujímavých aktivít, turistických atrakcíí či podujatí. Dokážete tak zvýšiť nie len záujem vašich zákazníkov ale aj viditeľnosť v online prostredí. Najmä ak hovoríme o SEO optimalizácií, pre ktorú je obsah veľmi dôležitý.
Blogy v hlavnej úlohe
Hotelové blogovanie je vynikajúcim spôsobom tvorby obsahu webovej stránky, ktorý ako sme spomínali je základom pre dobrú SEO optimalizáciu. Máte tak možnosť venovať sa rôznym témam súvisiacim s vašim hotelom, službami, okolím či rôznymi udalosťami. Ponúkajú možnosť pritiahnuť rovnako zmýšľajúcich čitateľov a možno i budúcich hostí. Dôvodom, prečo je blogovanie skvelý nástroj, je že návštevníkom poskytuje nielen hlboké znalosti o určitej téme, ale tiež ich presviedča, aby sa zaujímali aj o vás a vaše služby, čo je pre vás určite výhoda.
Precvičte si trend: Chatbots
Chatboty sú v poslednom čase v hotelierskej oblasti čoraz obľúbenejšie. Môžu vám pomôcť nielen s nárastom rezervácií, ale aj zlepšiť povesť vašej značky. Výsledkom je zvýšenie dôvery a angažovanosti vašich budúcich hostí.
Chatboty zlepšujú komunikáciu, nasmerujú ľudí na cestu k rezervácii a zaistia vašu dostupnosť 24/7. Skúste implementovať chatbota na svoje webové stránky a sledujte, ako počet vašich rezervácií rastie spoločne so značným zvýšením spokojnosti hostí.
Obrázky a videá v hlavnej úlohe
Je samozrejmosťou, že web by mal byť prehľadný, intuitívny a plný informácií. V súčasnosti ľudia potrebujú aj informácie podané vizuálne. Je síce pekné, ak budete mať podrobne popísaný váš hotel a služby, no jedna fotografia dokáže povedať viac ako tisíc slov. Nabite si web obrázkami, vytvorte galérie a pochváľte sa, čo všetko môžu vaši zákazníci čakať a na čo sa môžu tešiť.
Aktuálne je trendom prezentácia prostredníctvom videa. Vďaka videu dokážete zákazníkom dôveryhodnejšie priblížiť emóciu pobytu u vás. Čo ocení každý záujemca o ubytovanie.
Uvedomte si, že web je miestom kde prezentujete váš hotel, hotelové izby a vaše služby. Práve preto ho nesmiete podceňovať. Aj hotely v obľúbenej destinácii môžu stroskotať na nekvalitnej a zanedbanej webovej stránke, ktorú ľudia rýchlo opustia.
Radi vám poradíme a posunieme online marketing vášho hotela na vyšší level. Kontaktujte nás.