www.hoteltrenciansketeplice.sk
Hotelový marketing predstavuje komplexný plán, do ktorého by malo byť zapojených viacero offline aj online nástrojov. Tvoríte obsah na sociálnych sieťach, máte nastavenú reklamu v rámci Google, smerujete hostí na vašu webstránku z viacerých kanálov a napriek tomu neprichádzajú želané rezervácie? V tom prípade niekde robíte chybu. Radi vám pomôžeme práve s marketingom a zviditeľnením svojho hotela či penziónu v online priestore.
Povedzte si úprimne, či je váš obsah natoľko zaujímavý, aby návštevníkov profilu presvedčil, že chcú tých pár voľných dní v roku stráviť práve vo vašom hoteli. Pri platenej reklame je ešte dôležitejšie zaujať, keďže sa ju veľa používateľov snaží zámerne „odfiltrovať“. Preto v nej musia byť jasne komunikované výhody, ktoré vás odlišujú od konkurencie. Ťažko však predáte zaujímavý pobyt človeku, ktorý oň nemá vonkoncom záujem. Správne nastavenie zacielenia reklamných kampaní je prvým kľúčom k úspechu.
Na druhej strane je potrebné si uvedomiť, že pokiaľ organický obsah alebo platená reklama potenciálneho zákazníka zasiahne a zaujme, dovedie ho na váš web. A tu môže nastať zlom. Preto hovoríme, že funkčná, vyladená a vizuálne príjemná web stránka hotela nabitá informáciami je jedným zo základných pilierov úspešnej online rezervácie.