Ako sa zaregistrovať na Amazone ako predajca?

Vedeli ste, že?

„Sklady Amazonu majú viac metrov štvorcových ako 700 bratislavských hradov a zmestilo by sa do nich viac vody ako do 10,000 olympijských bazénov.“


Od prvého predaja na Amazone vás delí len pár klikov.

Pokiaľ ovládate anglický alebo nemecký jazyk na pokročilejšej úrovni, nebude to žiaden problém. Poďme sa teda pozrieť na prvé kroky, ktoré sú nutné na vstup do celosvetového internetového trhoviska.

Všetko to začína na https://services.amazon.de. Amazon ponúka na výber viacero jazykov, v ktorých môžete svoj účet založiť. Náš článok vychádza z nemeckej verzie Amazonu. Prvý krok začína zadaním mena a priezviska, e-mailu a zadaním vlastného hesla. Pokiaľ používate Gmail účet, odporúčame stiahnuť ešte pred samotnou registráciou telefónnu aplikáciu Authenticator, ktorá bude nutná ako 2-stupňová verifikácia, čiže nemusíte pri každom prihlásení používať SMS kód. Pri ostatných mailových klientoch vám bude doručený do schránky overovací kód, ktorý je nutné zadať do nasledujúceho okna.

V ďalšom kroku zvolíte, meno a sídlo spoločnosti


a po odkliknutí „Agree and Continue“ sa zobrazí formulár, v ktorom vyplníte údaje o vašej spoločnosti.


Po uložení údajov pokračujeme ďalej vyplnením ostatných údajov, ktoré zahrňujú: občiansky preukaz (ako občan EU zvolíte možnosť EU National Identity Card); vaša osobná adresa (odporúčame zaškrtnúť, že ste schopný dodať dokument, ktorý potvrdzuje vaše bydlisko, akým je napríklad výpis z bankového účtu).



Po vyplnení týchto údajov pokračujeme s vyplnením informácii o kreditnej karte. Posledný krok registrácie je overenie telefónneho čísla. Odporúčame možnosť overenia pomocou SMS, ktorý je rýchlejší a jednoduchší. Po chvíli obdržíte kód, ktorý zadáte na poslednej stránke a hurá, je to tu, ste oficiálne predajcom na Amazone. Hneď po zaregistrovaní konta ste v režime „pending account“, v ktorom čakáte na overenie vašich údajov. Následne obdržíte od Amazonu ďalšie pokyny. Tiež je bežné, že si od vás Amazon vypýta doplňujúce údaje, akými sú napríklad výpis z účtu (v podporovanom jazyku), faktúru (napríklad za elektrinu) na vaše kontaktné údaje. Tiež je možné, že si od vás vypýtajú scan občianskeho preukazu alebo pasu.

Amazon, ktorý je známy svojimi tvrdými kritériami na podvodné praktiky alebo falošné účty, je veľmi citlivý na získanie plne aktivovaného účtu. Spoločnosť Visitero, ktorá má bohaté skúsenosti so spravovaním mnohých Amazon účtov, vám vie pomôcť aj s odblokovaním Seller central konta, ktoré je buď neaktívne, alebo zablokované.

Ak máte aj napriek tomuto návodu pochybnosti s registráciou, môžete nás kontaktovať a starosti s registráciou vyriešime za vás.

Autorom blogu je

Určite nevynechaj ani tieto novinky

Napíšte nám

Rád vám poradím

Filip Znamenak

Project Manager

Centrála Žilina

Visitero, s.r.o.
Na bráne 8665/4 (budova Crystal Palace)
010 01 Žilina

Pobočka Prievidza

Bojnická cesta 24
971 01 Prievidza

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Naše certifikáty

Copyright © Visitero.sk